Aquest any, la Fundació Cuatrogatos de Miami ha distingit 3 títols d’AKIARA del 2025. Millor dit: els 3 àlbums publicats l’any passat han estat premiats:
LA NOGUERA, de Gonzalo Moure i Araiz Mesanza, és un 20 llibres guanyadors del Premi Fundació Cuatregats 2026
MALA HERBA, d’Ángeles Quinteros i Karina Cocq, és un dels 100 llibres recomanats
PETITA, MARE, ÀVIA, de María Sender i Ana Sender, és un dels 100 llibres recomanats
Aquesta selecció anual, realitzada per un comitè de lectors de la Fundació Cuatrogatos, es proposa destacar llibres en espanyol, de creadors iberoamericans, altament recomanats pels seus valors artístics.
En aquesta edició es van considerar 1.602 llibres publicats per 201 editorials de 16 països. Les obres premiades, finalistes i recomanades seran àmpliament divulgades al llarg de l’any entre famílies, bibliotecaris, mestres, llibreters, editors, creadors literaris, crítics, periodistes i altres professionals relacionats amb el llibre infantil i juvenil.
Enhorabona als autors i a tots els premiats! I gràcies per la vostra tasca tan necessària…